Serviciul ce se numeste OnePlace va fi lansat in al doilea trimestru si va permite utilizatorilor sa memoreze link-uri, feed-uri sau rezultatele cautarilor care trimit catre site-uri precum cele ce ofera informatii despre sosirea avioanelor, rezultate sportive sau ceea ce publica pe site-urile sociale prieteni ai utilizatorilor.
Aplicatiile de bookmarking nu sunt noi ca atare, dar oficialii Yahoo au declarat ca le-au reinventat pentru telefoanele mobile, acestea avand un spatiu de afisare mult mai mic, cu shortcut-uri care duc direct catre informatia actualizata, si nu pe pagini fixe, a scris presa internationala.
„Portalurile de Internet se schimba continuu. Nu are sens sa pui bookmark pe o pagina de Internet daca link-ul respectiv este deja depasit (exista informatie mai noua – n.r.). De aceea OnePlace a fost creat pentru a actualiza continuu bookmark-urile afisate”, a declarat Marco Boerries, presedinte al diviziei de telefonie mobila a Yahoo.
Yahoo se afla in continua competitie cu Google, companie care are un avantaj mare pe segmentele de cautare pe Internet si de publicitate. Yahoo a incheiat parteneriate cu mai multi operatori telecom care i-au permis sa aiba acces la peste 600 milioane de utilizatori de telefoane mobile.
Oficialii Yahoo au estimat ca pana la finalul lui 2008 vor avea acces la peste 750 milioane de utilizatori de telefoane mobile, prin perteneriatele ce urmeaza a fi incheiate cu Telefonica, AT&T Inc. si T-Mobile a Deutsche Telekom.