Companiile media CBS si Viacom erau deja furnizori de continut pentru televiziunea Joost, un portal TV gratuit disponibil la adresa www.joost.com. Postul poate fi accesat cu ajutorul unui cont Joost, care poate fi creat doar pe baza de invitatie de la unul dintre utilizatorii curenti ai website-ului. Alte companii de media importante care furnizeaza continut catre Joost sunt Sony, Turner si Warner Brothers.
Printre investitorii in Joost sunt companiile de investitii Index Ventures, Sequoia Capital si omul de afaceri Li Ka-shing, presedintele companiei Hutchinson Whampoa, una din cele mai mari corporatii din Hong Kong, conform BBC News. Toti investitorii au primit pachete minoritare de actiuni la Joost in schimbul sumelor oferite, insa
Televiziunea, ce ofera 150 de canale, a fost sustinuta la lansare de peste 30 de advertiseri, precum Coca Cola, Hewlett Packard si Nike, devenind astfel atractiva pentru producatorii de continut.
Joost este o televiziune conceputa de Janus Friis si Niklas Zennstroem, fondatorii operatorul de telefonie online Skype, si ofera utilizatorilor imagini full screen si de inalta calitate.
Pana acum, afacerea a fost finantata de catre fondatori. Acestia au vandut acum doi ani reteaua de telefonie online Skype magazinului online eBay.
„Business-ul Joost este unul foarte promitator. Rareori se intampla sa gasim o astfel de afacere cu potentialul de a crea o intreaga industrie”, a spuns Roelof Botha, general partner al Sequoia Capital.