Pe fondul cresterii increderii in comertul online, piata de comert online electro-IT a inregistrat anul trecut o crestere cu aproximativ 60%, pana la valoarea de 145 milioane de euro, eMag mentinandu-si cota de piata la 70%, au spus reprezentantii companiei.
Ei au adaugat ca intreaga piata a fost sustinuta de schimbarea comportamentului consumatorilor in mediul online dintr-unul de informare intr-unul de cumparare.
„Peste 20% din utilizatorii activi de internet din Romania viziteaza lunar site-ul eMag, in T4 2010 traficul nostru atingand 1,7 milioane vizitatori unici”, a declarat Radu Apostolescu (foto), director de marketing eMag.
eMag isi mentine pozitia de lider pe piata de laptop-uri din Romania si in 2010, segmentul cu cele mai mari vanzari obtinand o cota de piata de 25%, in crestere fata de anul trecut, potrivit datelor proprii.
De asemenea, eMag si-a majorat cota de piata si pe segmentul echipamentelor foto-video, pana la 20%. Un alt segment cu o crestere importanta este cel de printing, zona in care eMag detine 21% din piata.
Segmentele smartphone si televizoare LCD au obtinut o cota de piata de 10%, respectiv 9% in 2010, continuand tendinta de crestere. Pe piata echipamentelor electrocasnice, o categorie nou introdusa in 2010, eMag va depasi in 2011 cota de 5% din piata.
Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMag se numara printre creatorii pietei de comert online din Romania. Compania opereaza magazinul emag.ro precum si sapte showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.
eMag face parte, alaturi de Asesoft Distribution si Flanco, din grupul de firme controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu.