In cadrul acestui
proces, se vor opera schimbari in ceea ce priveste numele si logo-ul
brandului, restul operatiunilor din cadrul platformei urmand a se
desfasura ca si pana in prezent.
De la lansarea in
Romania in 2010, Mercador.ro a devenit lider de piata, cu peste doua
milioane de anunturi online gratuite.
Conform unui studiu realizat de
GfK la finalul anului 2013, Mercador.ro s-a aflat pe primul loc in
ceea ce priveste notorietatea la nivelul site-urilor de anunturi din
Romania. De asemenea, Mercador.ro este cel mai accesat site din nisa
sa, cu aproximativ 4,3 milioane de utilizatori unici la nivel lunar
(SATI.ro).
In acelasi timp, si alte site-uri ce apartin
grupului Naspers din Bulgaria, Ungaria, Polonia, Kazakstan si Belarus
vor trece prin acest proces de rebranding, alaturandu-se platformelor
de anunturi ce poarta acelasi nume in peste 100 de tari. Numele
Olx.ro provine din expresia “online
exchange”.
Olx este parte
a Naspers Group din 2010. Compania are birouri in Bangkok, Buenos
Aires, Cape Town, Delhi, Karachi, Lagos, Manila, Nairobi, New York,
Rio de Janeiro, Sao Paulo etc. Astfel, potrivit dorintelor globale ale Naspers, Mercador.ro, aflata in proprietatea firmei din grup Allegro, se va alinia brandului Olx. Schimbarea este una neasteptata, avand in vedere eforturile sustinute in campanii de brand ale Mercador.ro.