Astfel, 4,4% dintre cetatenii Uniunii Europene cu varste de peste 55 de ani acceseaza de pe mobile site-uri meteo, in timp ce 4,1% viziteaza site-uri bursiere si 4% isi acceseaza conturile bancare.
Utilizatorii de Internet mobil cu varste intre 45 si 54 de ani acceseaza cel mai mult motoarele de cautare, urmate de site-uri meteo. Cetatenii membri ai UE cu varste intre 35 si 44 de ani acceseaza cel mai mult motoare de cautare (9,7% dintre ei), urmate de retele sociale (9,4%).
Cei cu varste intre 25 si 34 de ani acceseaza de pe terminalele mobile in special retele sociale, ca si grupa de varsta inferioara, 13-25 de ani.
In ceea ce priveste telefoanele folosite pentru a accesa Internetul, tinerii de pana in 17 ani folosesc cel mai des LG-uri sau Sony Ericsson, in timp ce grupa de varsta 18-24 ani foloseste cel mai des terminalul iPhone pentru a intra pe Internet, reiese din studiul comScore.
Terminalele BlackBerry si iPhone-urile sunt folosite cel mai des de barbati, in timp ce femeile folosesc mai mult telefoane Samsung sau LG.
„Mobilele ofera oportunitati atractive pentru advertiseri pentru a targeta audienta bazat pe tipurile de site-uri accesate si de telefoane detinute. Abilitatea de a targeta cat mai precis audienta poate creste foarte mult eficienta campaniilor de advertising”, a declarat Alistair Hill, analist al comScore.