- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Cisco: Terminalele mobile devin un canal tot mai important in retail

09 Jun, 11:53 • Redactia DailyBusiness
Un studiu Cisco despre e-commerce arata ca terminalele mobile devin al patrulea canal generator de venituri, alaturandu-se "in mod accelerat" magazinelor propriu-zise offline (traditionale), site-urilor web si cataloagelor de cumparaturi si devenind astfel un canal important pentru comertul cu amanuntul.
Cisco: Terminalele mobile devin un canal tot mai important in retail

„Aparitia conectivitatii sociale (social networking) si a tehnologiilor avansate pentru mobilitate a redefinit experienta online si permite vanzatorilor cu amanuntul sa beneficieze de noi surse de venituri prin implementarea de strategii de mobilitate”, au anuntat reprezentantii Cisco.

Studiul despre e-commerce a fost efectuat de grupul Cisco IBSG (Internet Business Solutions Group) – departamentul de consultanta strategica globala al companiei Cisco -, care colaboreaza cu Global Fortune 500 si organizatii din sectorul public in vederea transformarii conducerii proceselor comerciale.

„Mobilitatea asigura o oportunitate noua de generare de venituri pentru vanzatorii cu amanuntul si deschide o noua epoca in comertul multicanal. Comertul multicanal cu amanuntul a devenit o retea de puncte de comunicare cu clientela la nivelul magazinelor, al cataloagelor, al dispozitivelor mobile si al Internetului. Pentru a profita de avantajele oferite de comunicatiile mobile, vanzatorii cu amanuntul trebuie sa inceapa sa ofere clientilor ‘magazine interconectate”, a declarat Dick Cantwell, vice president, retail/CPG Practice, IBSG.

Studiul Cisco IBSG a clasificat 45 de firme de comert cu amanuntul din America de Nord si Europa in trei categorii (Global 500, Web 15 si Innovators) si a avut in vedere doua aspecte ale achizitiilor online din perspectiva consumatorilor.

Primul aspect il reprezinta capabilitatile „de baza”, care sunt caracteristici nenegociabile si „esentiale”. Acestea se refera la interfete grafice intuitive pentru utilizatori, capabilitati de cautare si procese de achizitionare simple. Al doilea aspect se refera la capabilitatile „emergente”, caracterizate de un nivel superior de sofisticare, cum ar fi conectivitatea sociala si integrarea multicanal, care sporesc valoarea experientei consumatorului.

Conform rezultatelor studiului, ierarhia principalelor zece site-uri de e-commerce este, in ordine, Amazon.com, Best Buy, Sears, Circuit City, Quelle, Otto, Macy’s, FNAC, Bol.com si Argos Home Retail Group.

Urmărește Daily Business pe Google News