Page a dat insa de inteles ca ar putea incheia un parteneriat intre Google si Twitter. Portalul de microblogging a „aparut de niciunde” si a devenit a treia cea mai vizitata retea sociala din SUA la doar 3 ani de la lansare, permitand utilizatorii sa isi faca cunoscute in timp real gandurile, activitatile, planurile.
In contrast, motorului de cautare Google ii ia zile sau chiar ore sa se updateze. Desi acest lucru nu reprezinta in prezent o problema atat de mare, intrucat mai importanta decat viteza este deseori acuratetea informatiilor, pe masura ce comunitatea internautilor cere informatii din ce in ce mai rapid, Twitter ar putea castiga batalia pe acest segment.
„Oamenii vor sa intreprinda activitati online in timp real si cred ca Twitter a facut o treaba excelenta in a le indeplini aceasta nevoie”, a declarat cofondatorul celei mai influente companii online din lume. „Cred ca noi am facut o treaba destul de slaba in crearea de platforme care sa reactioneze la nivel de secunda”, a adaugat Page.
El a cerut echipelor de cercetare sa accelereze procesele de gasire a raspunsurilor rezultate pe motorul de cautare al companiei. Page a admis insa ca o viteza foarte mare ar putea compromite calitatea raspunsurilor gasite.
Pe piata circula mai multe zvonuri privind posibila achizitie a Twitter de catre Google, companie ce detine mult cash in prezent. C-ofondatorul Google a refuzat sa comenteze aceste zvonuri.
„Putem oricand sa discutam cu ei, exista o multime de posibilitati de parteneriat intre Google si Twitter. Nu trebuie neaparat sa cumparam pe toti pentru a putea conlucra. Principiul pe care se bazeaza web-ul este comunicarea, relationarea”, a mai spus Larry Page.