- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Co-fondatorii Twitter nu au sperante de la bannere pentru a face bani

27 May, 12:09 • Redactia DailyBusiness
Cei doi cofondatori ai platformei de microblogging Twitter, companie ce a avut parte de un succes neasteptat in ultimul an, spera sa realizeze venituri de pe urma afacerii pana la finele anului in curs, introducerea de bannere pe portal fiind insa "cea mai putin interesanta modalitate de a genera bani".
Co-fondatorii Twitter nu au sperante de la bannere pentru a face bani

La trei ani de la lansare, Twitter nu a gasit inca formula de a monetiza business-ul.

Evan Williams si Biz Stone, cofondatori ai Twitter, au subliniat marti ca vor introduce pe platforma servicii platite, dar inca se gandesc in ce vor consta acestea.

„Lucram la aceasta acum. In viitor insa va veni momentul in care va trebui sa completezi un formular sau ceva asemanator, pentru a accesa un serviciu cu valoare adaugata, pentru acesta noi urmand sa primim bani”, a spus Evan Williams.

Cofondatorii au spus ca se gandesc ca una dintre variantele de a genera venituri sa fie introducerea unui serviciu platit de autentificare a surselor de informatii. De exemplu, Vodafone ar putea plati pentru a se asigura ca impostorii nu trimit mesaje in numele companiei telecom.

Cofondatorii, prezenti in cadrul unei conferinte de presa in SUA, au evitat insa majoritatea intrebarilor privind modelul de business al companiei.

Williams a spus ca unul dintre prioritatile de top este de a angaja mai multi oameni pentru a sustine cresterea companiei, fiind posibil ca pana in 2009 sa aiba 90 de angajati. In prezent, Twitter are 43 de angajati, dublu fata de luna ianuarie a anului curent.

Twitter permite oricui sa scrie despre activitatile sale in mesaje (tweets) transmise pe web sau pe telefoane mobile, limitate la 140 de caractere. Serviciul gratuit a atras milioane de utilizatori si peste 2.500 de romani, conform unui studiu facut de Cristian Manafu, managing partner Evensys.

Co-fondatorii companei au subliniat insa ca sunt constienti de faptul ca atentia excesiva de care se bucura in prezent platforma de micro-blogging nu va dura la infinit.

„Daca urmaresti prea mult un proiect, utilizatorii ar putea deveni dezamagiti, daca acesta nu evolueaza”, a spus Stone.

Compania cu capital privat a fost tinta mai multor zvonuri privind achizitia, de catre nume precum Facebook sau Google, Williams sustinand insa ca este foarte posibil ca Twitter sa ramana in continuare independent.

Platforma de micro blogging are in prezent circa 32 mil. utilizatori, pe plan global.

Evan Williams a vandut companiei Google in 2003 platforma online Blogger.

Urmărește Daily Business pe Google News