„Proiectul pentru Second Life va fi dezvoltat de compania mama din SUA, existand o singura ‘reprezentanta’ Coldwell Banker in cadrul jocului, fara a se tine cont de alte filiale, precum cea din Romania”, a declarat pentru DailyBusiness Despina Ponomarenco, manager PR si marketing la Coldwell Banker Romania.
In cadrul jocului, Coldwell Banker are un inventar de peste 500 de case ce ocupa 550.000 de mp in sectiunea Ranchero, iar preturile caselor variaza in functie de marime si stil.
„Rezidentii” Second Life se pot intalni cu un broker-avatar al companiei imobiliare, iar dupa incheierea tranzactiei, primesc mobila virtuala, in mod gratuit din partea Coldwell, explica oficialii.
In spatele brokerilor-avatar se afla angajati reali ai companiei, care raspund si intrebarilor legate de tranzactiile din lumea reala.
Coldwell Banker este prima companie care foloseste o tehnologie de urmarire a utilizatorilor, pentru analizarea felului in care rezidentii interactioneaza cu sediile sale din Second Life.
Proiectul dezvoltat de companie are in vedere monitorizarea minutelor de vizita, vizitatorii unici si numarul total de vizitatori, precum si cele mai folosite caracteristici ale vizitatorilor sediului companiei.
Oficialii companiei nu au precizat valoarea contractului de sponsorizare.
Tranzactiile din Second Life se fac in dolari linden (in medie, 1 USD=250 de dolari linden), dar oficialii companiei au declarat ca nu castiga bani din vanzarile de proprietati imobiliare, sumele tranzactionate fiind incasate de Linden Lab, proprietarii jocului. O casa vanduta de Coldwell are un pret mediu echivalent cu 20.000 de dolari.
„Este doar un exercitiu de imagine, nu un mijloc de a castiga bani, Coldwell Banker este un sponsor al Second Life, nu un jucator”, a mai spus Ponomarenco.