Compania de cercetare subliniaza ca unul din patru utilizatori de Internet citeste comentariile altor utilizatori privind produse si servicii, acestea infuentandu-i deciziile pe care le ia si inclusiv suma pe care este dispus sa o cheltuiasca.
Dintre utilizatorii de Internet care au accesat comentariile online, 41% au vizitat un restaurant ca urmare a opiniilor online despre acesta, iar 40% au ales sa se cazeze intr-un anume hotel in detrimentul altora, ca urmare a comentariile pozitive de pe Internet.
97% dintre utilizatorii care au declarat ca au facut o achizitie influentati fiind de comentariile pozitive au considerat acele opinii ca fiind corecte. 24% dintre respondenti au spus ca inainte de a cumpara un produs sau a beneficia de un serviciu platit offline consulta parerile publicate online de altii.
„Acest sondaj arata importanta foarte mare pe care o are spatiul de comentarii de pe site-urile de servicii sau de retail”, a spus Steve Marshall, director de cercetare al companiei Kelsey Group. „Este vital ca portalurile sa primeasca comentarii pozitive pentru produse si servicii, avand in vedere numarul mare de oameni care sunt influentati de acestea”, a continuat Marshall.
Studiul realizat de compania de cercetare si studii de marketing pe Internet comScore a fost realizat pe un esantion de 2.078 respondenti, in perioada 12 octombrie – 18 octombrie 2007. Studiul a examinat impactul pe care comentariile online il au asupra disponibilitatii unui consumator de a plati pentru un serviciu offline – restaurante, hoteluri, calatorii, servicii medicale sau casnice.