Bugetul investit pentru campania de vanzari din luna decembrie este de 200.000 euro, iar vanzarile estimate pentru intreaga luna decembrie sunt de circa 10 mil. euro.
„Startul campaniei a fost dat pe 3 decembrie, zi in care am inregistrat peste 2.000 de comenzi”, a declarat Florin Pravai, directorul diviziei de produse eMag. Magazinul online se asteapta in luna decembrie la peste 1 milion de vizitatori.
Pentru cumparaturi online pe site-ul eMag.ro, clientii primesc cadou vouchere cu valori intre 50 si 100 lei, oferite pentru achizitionarea oricarui produs dintre cele peste 100 incluse in campanie.
Printre clientii magazinului online, 60% sunt persoane fizice si companii mici, iar 40% il reprezinta companiile mijlocii si mari. Printre companiile din portofoliul eMag se numara Coca Cola, Nestlé, Ernst & Young, Paynet si ING.
eMag a inregistrat in anul 2006 afaceri de aproape 35 mil. euro, si estimeaza pentru 2007 dublarea, ajungand la circa 75 mil. euro. Oficialii companiei estimeaza ca vor inregistra in 2007 o cota de piata de circa 70% pe segmentul retailului online.
Infiintat in anul 2001, magazinul online eMag a pornit de la o singura comanda inregistrata in ziua respectiva, in valoare de 65 $.