Compania va furniza acestor clienti solutia sa de e-shopping Content Speed Shop.
Produsul, lansat in 2007, este unul dedicat exclusiv comertului electronic, care permite utilizatorilor dezvoltarea unui magazin online. Pe 7 februarie, compania a initiat un upgrade pentru produs, oferind mai multe optiuni de cautare in lsite, configurarea filtrelor pentru produse si a modalitatilor de plata intr-un timp mai scurt, conform oficialilor companiei.
Avand in vedere pretul minim de 2.500 de euro pentru o licenta de baza si vanzarile estimate de 300 de licente, afacerile din produsul Content Speed Shop vor aduce companiei circa 750.000 euro in 2008.
Produsul de e-shooping este disponibil la un pret de 2.500 euro in varianta de baza, la care se pot adauga module in functie de necesitatile clientului, care pot ridica pretul produsului la maxim 3.600 euro, a afirmat Bogdan Nita.
In prezent, numarul de clienti este de 20, compania vizand cresterea bazei de clienti pana la 320, pentru 2008.
Conform oficialului Content Speed, cei mai importanti clienti sunt reprezentati de firme precum Ariston si Indesit, care au implementat programul in diferite variante pe site-urile lor din Romania.
Alte companii care activeaza pe acelasi domeniu sunt Sinard Com Srl, Inlecom Systems Ltd sau Cyberce Cyberce Ltd.