In ciuda veniturilor obtinute in ultimele 6 luni, CEO-ul companiei sustine ca o mare parte din serviciile prestate au fost pentru proiectele din grupul Copimaj (liveMag.ro, Live2c, Ftwit si Twittground), negenerand venituri.
„Pana la finele anului vrem sa ne dublam cifra de afaceri din primele 6 luni”, sustine Circei.
Mai mult, acesta afirma ca vrea sa atraga o cota de piata de 10% in 2010. Intrebat cum va reusi sa atinga acest obiectiv, in fata unor concurenti importanti, ca ArboInteractive, Ileo sau Kinecto, seful agentiei a afirmat ca business-ul pe care il conduce ofera un pachet de servicii diferit fata de celelalte agentii, si ca „advertising-ul online este vast”.
„Ne bazam in principal pe servicii complete oferite clientilor nostri. Imbinam procesul tehnic de calitate cu un design usor de utilizat, pentru a oferi interactivitatea necesara site-urilor create. Proiectele noastre le vom promova in retele sociale prin Social Media Marketing (SMM), prin intermediul motoarelor de cautare, prin Search Engine Marketing (SEM) si in presa prin PR online”, a adaugat Circei.
Investitiile bugetate pentru dezavoltarea Copimaj Interactive se ridica la 50.000 euro pe anul 2009, carora li se vor adauga altele de 100.000 euro pentru 2010, potrivit lui Alexandru Circei.
In prezent, echipa Copimaj Interactive este formata din 7 persoane, numar care, sustine Circei, se va tripla pana la finele lui 2010.
Potrofoliul de clienti al agentiei cuprinde nume ca Filden Group (jucator din domeniul constructiilor civile si industriale), Bistro Catering, magazinul online de telefonie mobila 123GSM sau AXTI (Asociatia Expertilor in Tehnologia Informatiilor).
Anul viitor, Copimaj Interactive isi propune sa atraga circa 3-4 clienti lunar.