Campania de comunicare, ce va incepe saptamana viitoare, se va desfasura pe cinci site-uri de presa (cotidiane si site-uri de business) prin bannere de tip rollover/rollout leaderboard. Campania online a fost dezvoltata de catre agentia Media Buying Group si este o continuare a campaniei offline, care se desfasoara in publicatiile de specialitate din tara.
„Am constatat ca pentru a avea un impact cat mai bun trebuie optat catre formate cat mai mari si cat mai vizibile”, a declarat pentru DailyBusiness Alexandru Seremet, PR executive al Porsche Romania.
„Marca se adreseaza unui target mai restrans decat cel al automobilelor si, in acelasi timp, in decizia de cumparare, partea rationala este dominanta, astfel ca tonul comunicarii trebuie sa fie unul special. Desi de obiciei micro-site-urile de produs au in prim plan imagini spectaculoase si informatii minime, de data aceasta insa accentul a fost pus pe datele transmise catre utlizator. Design-ul a jucat un rol secundar, insa el garanta succesul printr-o constructie accesibila si interesanta”, a completat Seremet.
Site-ul a fost creat de agentia 2Fresh Design, companie alaturi de care Porsche Romania a mai realizat designul pentru campaniile de lansare ale modelelor Seat Leon si Volkswagen Passat din ultimii doi ani.
Site-ul Crafter.ro a fost realizat in aproximativ 10 zile, iar resursele de dezvoltare au constat intr-o serie de imagini de inalta rezolutie prelucrate in Photoshop, a mai spus Seremet.
Site-ul a atras pana acum 7.000 de minute de vizualizare si 600 de vizitatori.