Termenul ce a inregistrat cea mai mare crestere in randul cautarilor realizate din SUA a fost „beneficii pentru somaj”, o crestere de 247% fata de luna decembrie a lui 2007 – echivalentul a 748.000 de cautari. De asemenea, numarul de vizite pe portaluri pentru someri a crescut cu 17% in ianuarie 2009 fata de aceeasi perioada a lui 2007.
Alt termen ce a inregistrat cresteri a fost „faliment”, cu 156% pana la 2,6 mil. cautari in decembrie 2009.
„Cautarile online au inceput sa reflecte din ce in ce mai puternic interesele si problemele cu care se confrunta cetatenii”, a spus Gian Fulgoni, presedinte al comScore.
Tehnicile de economisire au fost de asemenea reliefate in numarul de cautari – astfel, cuvantul „coupon” (sau voucher – n.r.) a fost cautat in decembrie de doua ori mai mult decat anul precedent (19,9 mil. cautari) in timp ce „discount” a crescut cu 26%, pana la 6,3 mil. cautari.