La momentul lansarii campaniei, Inna avea circa 550.000 de like-uri pe pagina sa de Facebook, obiectivul sau fiind de a atrage restul pana la 1 milion in urmatoarele 48 de ore.
„Am vrut sa facem valva cu acest concurs, sa atragem fani si din afara Romaniei, motiv pentru care concursul are loc in limba engleza. Avand insa in vedere rata de ‘like-uri’, nu prea sunt sperante mari ca masina sa fie data”, spune purtatorul de cuvant al cantaretei, care mai spune ca de la inceputul concursului, in urma cu circa 24 de ore, pagina a atras „cateva zeci de mii de like-uri”, ajungand la aproape 600.000.
Daca totusi pagina personala de Facebook a Innei va atinge 1 milion de „like-uri”in urmatoarele 24 de ore, cate au mai ramas din concurs (la ora publicarii stirii – n.r.), cantareata va desemna un castigator care ii va lua masina personala. „Castigatorul va fi prima persoana care va comenta la un clip ce urmeaza a fi postat de Inna pe pagina de Facebook, dupa expirarea orelor ramase”.
Un lucru este sigur: chiar daca masina nu va fi data, anuntul a atras peste 1.000 de comentarii pe pagina Facebook a cantaretei si a fost observat de zeci de mii de utilizatori.