Astfel, potrivit retailerului online, dacă în timpul anului valoarea
medie a unui coș de cumpărături ce conține produse autohtone realizate în
sistem de manufactură atinge suma de
aproximativ 100-150 de lei, în perioada premergătoare Crăciunului se înregistrează o creștere semnificativă, atât în valoarea, cât și în volumul comenzilor, valoarea medie a coșului pentru astfel de specialități
depășind, de cele mai multe ori, pragul de 300 de
lei.
„Românii încă respectă cu sfințenie tradițiile, iar atunci când vine vorba de organizarea mesei festive de Crăciun sau de Revelion aceștia sunt foarte selectivi
cu privire la alimentele pe care le aleg și
nu scapă sub nicio formă din vedere produsele cu specific românesc din componența meniului„, a declarat Tudor Barbu (foto), Managing Partner Prăvălia Mică.
Conform acestuia, pe lângă cumpărăturile obișnuite pe care și le fac din lanțurile de retail, de Sărbători românii acordă un interes deosebit și preparatelelor tradiționale din oferta magazinelor specializate, dulcețurile cu specific românesc (nuci verzi, cireșe amare, vișine, fructe de pădure), cozonacii de casă, preparatele tradiționale din carne, brânzeturile artizanale,
siropurile din mugur de brad, cătină și specialitățile gourmet realizate în sistem de manufactură (duceață de ardei iute, uleiuri
românești presate la rece) fiind
la mare căutare în această perioadă.
De asemenea, potrivit reprezentantului Prăvălia Mică, odată cu apropierea sărbătorilor, crește foarte mult și interesul acordat coșurilor de cadouri pline cu specialități gourmet, dulciurile artizanale, siropurile, specialități din miere de albine, brânzeturile maturate,
fursecurile de casă, vinurile și uleiurile presate la rece fiind ideale în acest sens.
Tot din luna decembrie, magazinul online Prăvălia Mică va avea peste 70% dintre produse disponibile și pe platforma de livrare Bringo.ro.
Astfel, în urma parteneriatul încheiat cu noul proiect de livrări
online, clienții magazinul care au
domiciliul în București și comandă prin intermediul aplicației îți vor primi produsele acasă în mai puțin de 1 oră, scurtând timpul de livrare cu
peste 90%.
„Întodeauna politica de
livrare și construirea unei relații cât mai personale cu
clientul a fost pentru noi o prioritate, iar în această perioadă este absolut necesar să oferim tuturor clienților nu doar calitate, ci și prospețime, asigurându-ne că produsele comandate vor fi livrate în cel mai scurt timp„, a mai adăugat Tudor Barbu.