Acest lucru nu e surprinzator. Inca din 2008, Obama are avantajul de a fi liderul Americii si de a beneficia de o echipa de comunicare profesionista. Romney, pe de alta parte, si-a petrecut aproape tot anul trecut incercand sa isi convinga votantii republicani ca este suficient de conservator pentru a le castiga voturile.
Ce ar putea fi suprinzator, dar si enervant pentru specialistii in social media de pretutindeni, este ca politicienii si echipele lor folosesc social media pentru promovare. Campaniile ambilor politicieni folosesc social media mai mult decat oricare alte metode, pentru a castiga voturi, informeaza [url= http://www.money.ro/infografic–cum-folosesc-obama-si-romney-serviciile-de-social-media_1226862.html]Money.ro[/url].
Potrivit unui sondaj realizat recent de Wall Street Journal/NBC si publicat marti, Obama obtine 48% din intentiile de vot, fata de 44% Romney, in timp ce la 26 iulie raportul era de 49% fata de 43%.
Conform primului studiu realizat de firma de consultanta Burson-Marsteller consacrat liderilor mondiali si retelei Twitter, [url= https://www.dailybusiness.ro/stiri-new-media/doua-treimi-dintre-liderii-politici-ai-lumii-au-cont-pe-twitter-78992/]doua treimi din liderii politici ai lumii au cont pe Twitter[/url], insa jumatate dintre ei nu urmaresc activitatea colegilor lor politici pe reteaua de socializare.
Studiul arata ca un sfert dintre liderii mondiali urmaresc postarile de pe contul lui Barack Obama, liderul al carui cont Twitter este cel mai urmarit din lume de catre oamenii politici.