Patru dintre reprezentantii pietei locale de comunicare online, prezenti la cea de-a 38-a editie AdBreak, au vorbit despre ce inseamna eficienta in campaniile de social media.
-Radu Ionescu (Creative Director, Kinecto): Un indicator important, indiferent de canal-online, offline-este reach-ul.
-Costin Radu (Managing Partner, The Geeks): Depinde de obiective si de categoria in care lucrezi: daca esti retailer, poti masura eficienta in ratele de conversie, la FMCG te uiti la indicatori de imagine, awareness.
-Bogdana Butnar (Digital Strategic Planner): O campanie eficienta e o campanie care imi genereaza inca un brief de la acelasi client, cu mai multe cerinte specifice.
-Mugur Patrascu (Managing Partner, iLeo): Clientul trebuie sa aiba bunul simt sa isi dea seama daca acele lucruri facute in campanie sunt ok si se transforma in obiectivele pe care si le-a fixat, fie ca sunt de notorietate sau de vanzari. Cifrele, de multe ori, pot minti si asta se intampla si la festivaluri. Si juriul isi ia teapa pe niste cifre la un moment dat.
AdBreak este un eveniment dedicat industriei de publicitate si marketing din Romania.