Astfel, reteaua de
socializare spera sa isi optimizeze oferta de publicitate, prin punerea la
dispozitie a unei liste care contine adresa de email, ID-urile si numerele de
telefon ale persoanelor care au cont, scrie itproportal.com, citat de [url=http://www.ziare.com/facebook/utilizatori/facebook-se-va-folosi-de-datele-personale-ale-utilizatorilor-pentru-publicitate-1187963]Ziare.com[/url]
Unii utilizatori au fost deja inclusi in noul program si reprezenantii Facebook
au recunoscut ca au testat serviciul cu cateva companii de publicitate si vor
incepe sa il implementeze de saptamana viitoare.
Astfel, cei care
doresc sa beneficieze de serviciu vor trimite la Facebook baza lor de date,
care cuprinde adresele de e-mail ale clientilor lor, numere de telefon sau alte
informatii personale.
Ulterior, Facebook o va suprapune peste lista sa cu
utilizatori, astfel incat anunturile publicitare ale companiilor sa fie
directionate catre utilizatorii care sunt inclusi in ambele baze de date.