Editura Meteor Press
Colectia Business
Pret 19 lei
Titlu original: Get to the top on Google
Cartea intr-un minut:
Orice business care vrea sa aiba si o prezenta semnificativa online trebuie sa tina cont de metodele de a ajunge in topul clasificarilor motoarelor de cautare.
Cronica DailyBusiness.ro
SEO (Search Engine Optimization) este arta de a aduce un web site in topul clasificarilor cautarilor de date. 90% dintre oameni localizeaza informatiile de care au nevoie prin motoare de cautare, iar Google are o cota de piata de 75% in Europa si in America de Nord. 84% dintre cautatorii de date nu trec niciodata de pagina a doua si pentru a fi in topul clasificarilor motorului de cautare e nevoie de un produs foarte bun, servicii de calitate, focalizare pe nisa, continut excelent si SEO.
Autorul propune metoda celor sapte pasi pentru pozitionarea in topul clasificarilor Google. Pasul intai presupune descoperirea expresiilor viabile, adica gasirea expresiilor-cheie corecte si plasarea lor in vederea obtinerii celui mai bun efect pe site-ul Web. Prima componenta a atractivitatii cuvintelor cheie este popularitatea.
ECUF-urile sau expresiile de cautare utilizate frecvent sunt cele care ingusteaza rezultatele de cautare intoarse.
Pasul al doilea consta in facilitarea indexarii si se refera la modul in care Google poate fi ajutat sa gaseasca site-ul si sa indexeze corect toate paginile. Programul spider al lui Google se numeste Googlebot si acesta viziteaza fiecare pagina pe rand.
Optimizarea paginilor Web individuale este al treilea pas. Elementele on-page includ titlurile paginilor, meta-datele paginilor, anteturile, corpul de text, linkurile interne, linkurile off-page, etc.
Pasul 4 presupune determinarea webmasterilor sa-si directioneze prin linkuri utilizatorii spre site-ul promovat. Calea spre o clasificare Google buna este de a obtine o cantitate si o calitate mare de linkuri spre site-ul promovat de la surse importante, relevante si demne de incredere.
Exista moduri diferite de a plati pentru o clasificare imbunatatita in motorul de cautare. Ordinea de clasificare a unei reclame pe Google se bazeaza pe produsul a trei factori: suma licitata de cel care a cumparat spatiul de publicitate, popularitatea reclamei si calitatea paginilor de destinatie la care duce reclama. Unul dintre cele mai importante ingrediente ale succesului online este alegerea gazdei site-ului.
Alcatuirea hartii se refera la optimizarea cautarii locale, optimizarea limbii, optimizarea geografica.
Optmizarea site-ului nu se face o data si gata, ci este un proces permanent. Pasul al saptelea consta in urmarirea vizitatorilor, surselor de trafic, informatiilor.