Campania de comunicare LoganKissFM se desfasoara atat pe TV cat si pe radio si in ziare, promovand totodata un concurs care ofera masini si care se desfasoara pe Internet.
Pe online, campania se deruleaza pe 15 bloguri, cum ar fi Zoso, Piticu sau Cristi Roman, iar directorul de media al agentiei Media Direction (n.r. una dintre agentiile care s-au ocupat de campanie), Razvan Varabiescu, estimeaza ca pana la sfarsitul campaniei, pe 15 septembrie, aceste bloguri vor contribui la campanie cu circa 600.000 de afisari.
Aceasta este prima campanie de comunicare a unei companii mari din Romania pe bloguri.
„Am mai propus si altor companii sa se promoveze si pe bloguri, insa exista unele reticente avand in vedere ca acest tip de promovare presupune riscuri”, a explicat, pentru DailyBusiness, Razvan Varabiescu.
[quote=Razvan Varabiescu, Media Direction]Blogosfera este un mediu incontrolabil, care presupune anumite riscuri pentru clienti, aici nu exista cenzura, iar produsul lor poate fi criticat de oricine[/quote]
„Sunt insa si beneficii ale publicitatii pe bloguri, pentru ca acestea confera credibilitate produsului respectiv, oamenii care citesc bloguri au incredere in ceea ce gasesc acolo”, a precizat Varabiescu.
Campania Dacia este una complexa, iar Internetul reprezinta o media secundara din campania de comunicare, reprezentand insa un prim pas catre aceasta noua directie, a mai spus Varabiescu.
„Nu stiu exact care este bugetul acestei campanii, insa o astfel de campanie de comunicare valoreaza cu siguranta peste 100.000 euro”, a apreciat Varabiescu.
„Dacia cauta tot timpul sa atraga clienti noi, iar aceasta campanie se incadreaza in strategia comerciala a companiei”, a explicat, pentru DailyBusiness, Constantin Stroe, vicepresedintele Automobile Dacia.
Vanzarile Dacia din Romania au scazut la inceputul acestui an, insa oficialii firmei au anuntat ca vor reconsidera piata romaneasca.
„Vanzarile din Romania au inregistrat scaderi in primul semestru al acestui an, pentru ca am primit cereri importante din afara. Spre exemplu, din Franta si Germania am avut lunar cate 10.000 de cereri, insa vom reconsidera si piata romaneasca in viitor”, a explicat Stroe.
Campania de promovare a Dacia a debutat pe 25 august si se va incheia pe 15 septembrie, cand cei cinci castigatori ai celor cinci Loganuri serie limitata vor intalni, la Ziua Portilor Deschise Dacia, de pe 16 septembrie, una dintre cele cinci vedete care promoveaza campania: Andreea Banica, Miki, Andreea Balan, Delia sau Anca Badiu.
Graffiti BBDO s-a ocupat de partea de ATL a campaniei de comunicare Dacia.