In primele sase luni, business-ul lansat in luna noiembrie nu va inregistra profit, conform lui Vladea.
Dupa 3 saptamani de la lansare, site-ul nu a adus inca profit datorita sistemului in care un cont poate fi facut gratuit, iar editarea si gestionarea testelor nu presupun costuri pentru utilizatori.
Test-Online a fost creat pentru a veni in sprijinul departamentelor de marketing, dar si mediului academic, in special cel universitar, a precizat Vladea.
„Motorul nostru permite editorilor sa faca propriile teste dar face si recomandari cu variante de intrebari pe diferite domenii, pentru a-i usura acestuia misiunea. Testele si raspunsurile nu raman fixe, acestea pot fi modificate oricand pentru a raspunde cat mai bine necesitatilor clientilor nostri”, a declarat Vladea.
„Fata de site-urile similare, sunt 3 mari diferente: clientii isi pot face propriile teste si intrebari, pot achizitiona raspunsuri sau timp in functie de necesitati si pot fi create grupuri de respondenti pentru care este prezentat raspunsul”, a mai spus Vladea.
Promovarea noului serviciu a inceput inca din 20 noiembrie, ziua lansarii, in medii de presa, companii si ziare online, targetul promovarii fiind forumurile si portalurile dedicate specialistilor din domeniul companiilor.
D’Avantage Consult, companie de PR si brand din orasul Cluj Napoca, intrata de doi ani pe piata romaneasca, a inceput in mai 2007 crearea unui nou proiect de comunicare web in colaborare cu Eco Software, numit Test-Online. Pe 1 octombrie acesta a fost lansat pe web devenind activ pentru teste si prelucrari, iar pe 20 noiembrie a fost inaugurat fiind definitivat si preluand toate solicitarile.