Dell si-a facut cont de Twitter acum doi ani si urmareste printr-un software specializat vanzarile pe care le-a facut prin intermediul acestei retele. In ultimele 6 luni, Dell a vandut utilizatorilor Twitter care au dat click pe link-urile postate computere de peste 1 milion de dolari (712.000 de euro).
Vanzarile de 3 milioane de dolari nu inseamna prea mult pentru Dell, compania avand venituri de 12,3 miliarde de dolari (8,76 miliarde de euro) doar in primul trimestru al acestui an, insa reprezentantii companiei au observat un trend in crestere in acest sens. Dell devine astfel un exemplu despre cum companiile pot profita de pe urma Twitter, scrie Reuters.
Reprezentantii Dell au declarat ca posteaza pe Twitter de 6-10 ori pe saptamana, prin intermediul contului propriu DellOutlet. Stephanie Nelson, care are grija de acest cont, a declarat ca fiecare post include un cupon sau o reducere si ca aproape jumatate din posturi cu astfel de cupoane si reduceri sunt dedicate exclusiv utilizatorilor de Twitter.
Producatorul de PC-uri are peste 625.000 de followeri (persoane care urmaresc noutatile publicate pe Twitter – n.r.), si este in top 100 cele mai urmarite conturi de Twitter.
Twitter a avut aproximativ 17 milioane de vizitatori unici in SUA, in luna aprilie a acestui an si 24 milioane pe plan mondial, potrivit companiei de cercetare Nielsen.