Daca firma americana va fi gasita vinovata, autoritatile taiwaneze ar putea-o amenda cu o suma de pana la 760.000 $ (544.000 euro). Investigatia ar putea dura intre doua si trei luni.
Dell a primit critici aspre din partea clientilor online din Taiwan, dupa ce produsele companiei au scazut drastic ca si pret de doua ori in doar 10 zile.
Unele produse afisau, de pe o zi pe alta, o scadere a pretului de doua treimi, facilitand astfel specula. Peste 100.000 de comenzi au fost plasate pe portal la pretul redus. Dell a fost nevoita sa inchida site-ul dupa aceste incidente, acesta nefunctionand nici in prezent, scrie AFP.
Cele 100.000 de comenzi vor fi onorate la pretul corect, mai mare cu doua treimi, clientii primind insa si vouchere in valoare de 20.000 dolari taiwanezi (circa 420 euro).
„Site-ul Dell a functionat deficitar de doua ori intr-un timp foarte scurt. Compania actioneaza iresponsabil fata de clientii sai”, considera oficiali ai Consumer Fundation din Taiwan.
„Trebuie ca Dell sa ofere compensatii pe masura clientilor care au achizitionat produse la preturile afisate pe site”, a mai transmis fundatia din Taiwan.