- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Desi nu are pregatire in online, noul CEO al Yahoo ar putea scoate compania din impas

19 Jan, 15:00 • Redactia DailyBusiness
Desi Carol Bartz, noul director executiv al Yahoo, nu are experienta vasta in business-ul companiilor specializate pe new media, stilul ei puternic si precis de a conduce ar putea sa ajute Yahoo sa iasa din perioada proasta in care se afla de mai bine de un an, a scris ComputerWorld, citand analisti internationali.
Desi nu are pregatire in online, noul CEO al Yahoo ar putea scoate compania din impas

„Multi au fost surprinsi de alegerea facuta de board-ul Yahoo la numirea lui Bartz, dar eu personal consider ca acestia au facut o alegere excelenta”, a declarat David Card, analist al Forrester Research Inc.

„A fi CEO implica a fi un bun strateg, a lua decizii la nivel general si a strange capital. Daca este sau nu o persoana specializata in activitati pe Internet nu este atat de relevant. Consider ca ea este in top 5 cei mai buni CEO ce activeaza acum in lume”, a mai spus Card.

Bartz a preluat postul de CEO saptamana trecuta, dupa un timp indelungat petrecut in cadrul Autodesk. Aceasta a preluat postul de la Jerry Yang, care va ramane in board-ul companiei.

Bartz a apreciat rolul jucat de Yang ca si director executiv al companiei. „Nimeni nu stie mai multe despre Yahoo ca Jerry”, a spus ea.

Intr-o prima conferinta de presa sustinuta recent, Bartz a spus ca urmareste in prima faza sa discute indeaproape cu angajatii, clientii si actionarii companiei pentru a creiona viitoarele strategii ale Yahoo.

„Nu imi propun un anume deadline pentru a pune la punct strategii. Important este sa fie precis si eficient inainte de toate”, a spus aceasta. „Nu as fi acceptat functia de CEO al Yahoo daca nu as fi stiut ca aceasta companie nu are un potential enorm. Sincer, cred ca are nevoie de un management puternic”, a continuat Bartz.

Urmărește Daily Business pe Google News