Companiile Google si Microsoft sunt pe punctul de a face oferte, conform unor surse din piata, mentioneaza sursa citata.
Oficialii Digg sunt pregatiti sa accepte in prezent o oferta mai mica decat valoarea de 300 mil. dolari, stabilita anul trecut de catre banca Allen&Co. Google va oferi intre 200 si 225 mil. dolari, oferta care mai mult ca sigur va fi acceptata, conform unor analisti din piata citati de The New York Times.
Compania producatoare de software Microsoft are un contract de publicitate semnat cu Digg, pe o perioada de trei ani, contractul avand garantii pentru venitul obtinut, ca urmare este posibil ca oferta Microsoft sa fie chiar mai mica decat cea a Google.
Parteneriatul cu Microsoft a permis unuia dintre cele mai vizitate site-uri pentru stirile din tehnologie, Digg, sa se concentreze mai mult pe imbunatatirea continutului, fara sa-si mai faca griji in privinta publicitatii pe care o gazduieste, a scris presa internationala, citand oficiali ai Digg.com.
Digg.com are peste 17 milioane de vizitatori pe luna si ofera utilizatorilor posibilitatea de a vota calitatea unui articol si daca acesta sa ramana sau nu pe site, ca urmare a preferintelor majoritatii.
Site-ul Digg a fost fondat in 2004, reusind sa stranga in acest interval aproximativ 11,3 mil. dolari pentru dezvoltare.