Oficialii Digg.com spun ca au peste 17 milioane de vizitatori unici pe luna.
Jay Adelson, directorul executiv al Digg.com, a precizat ca a luat in considerare si posibilitatea unui parteneriat cu Google si Yahoo, insa a ales Microsoft datorita nivelului sporit de ajustare a platformei de publicitate.
Parteneriatul cu Microsoft va perminte celui mai vizitat site pentru stirile din tehnologie sa se concentreze mai mult pe imbunatatirea continutului, fara sa-si mai faca griji in privinta publicitatii pe care o gazduieste, a scris presa internationala, citand oficiali ai Digg.com
Google a fost, pana la aceasta alegere, furnizorul exclusiv de publicitate pe site-ul Digg.com.
Oficialii Digg.com si Microsoft au declarat ca valabilitatea contractului este de 3 ani, fara a dezvalui valoarea si nici conditiile acestuia.
Google, cel mai mare motor de cautare, a raportat un venit de 3,8 mld. $ (2,7 mld. euro) din segmentul de publicitate pe ultimele 6 luni, ceea ce reprezinta o suma de 7 ori mai mare decat cea inregistrata de Microsoft.
Digg.com are peste 17 milioane de vizitatori pe luna si ofera utilizatorilor posibilitatea de a vota calitatea unui articol si daca acesta sa ramana sau nu pe site, ca urmare a preferintelor majoritatii.