„Din respect pentru clienti, celor care au comandat produse la preturi mai mici decat oferta normala le vom livra produsele exact la pretul respectiv iar celor care au comandat la preturi mai mari le vom actualiza comenzile la pretul de lista corect. Livrarile se vor face in limita stocului disponibil si in ordinea primirii comenzilor, dupa procedura normala”, a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMag.
O prima estimare a diferentelor de pret cauzate de eroarea tehnica pe care eMag le va onora se ridica la suma de aproximativ 132.000 ron (de exemplu 18 televizoare afisate cu pret mediu 180 lei fata de 2.700 lei – de 15 ori mai mic -, 27 notebookuri afisate la un pret mediu de 130 lei fata de 1.800 lei precum si alte produse diverse insumand 248 comenzi primite intre orele 02:00 si 9:30), conform companiei.
Ca urmare a erorii tehnice, in aceasta dimineata a fost necesara resincronizarea tuturor sistemelor, ceea ce a dus la indisponibilitatea de peste o ora a site-ului, cea mai mare perioada de acest fel din ultimii doi ani.
eMag si-a schimbat politica
DailyBusiness.ro a semnalat in urma cu doi ani jumatate o eroare similara tot in cazul retailerului eMag.ro. La acea data, compania nu a livrat clientilor produsul cu pret mai mic de zece ori decat cel real.