„La nivel mondial exista numeroase magazine care folosesc aceasta platforma. Pentru Diverta online, platforma IBM WebSphere Commerce este dezvoltata in versiunea 6. Acest concept este de ultima generatie si, conform IBM, Diverta online se numara printre primele companii care au implementat versiunea completa a Web 2.0 la nivel international”, a declarat Laura Serban, directorul de dezvoltare al Grupului RTC.
La randul sau, presedintele grupului RTC, Octavian Radu, a declarat ca pentru 2009 Dol.ro isi propune sa realizeze 5-10% din totalul vanzarilor Diverta, iar in 2010 acesta mizeaza ca vanzarile Dol.ro sa ajunga la 20%.
Diverta online dispune de o gama de peste 34.000 de produse de carte, IT, electronice, filme, muzica, jocuri, jucarii si papetarie. gama principala o reprezinta cartea unde Diverta online, Dol.ro, ofera peste 15.000 de titluri active.
Diverta face parte din grupul RTC, inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de 46,5 milioane euro, mai mare cu 20% fata de 2006. Potrivit reprezentantilor companiei, vanzarile de carte reprezinta 30% din cifra de afaceri, produsele IT – 15%, restul fiind dat de produsele de papetarie sau de produse media.
Cititi maine un interviu cu Octavian Radu, in care veti afla mai multe despre influentele fluctuatiilor economice asupra afacerilor Diverta si despre planurile companiei in ceea ce priveste extinderea pe online