Banii vor fi investiti in echipamente de televiziuni profesionale, mijloace de transport, care de filmare mobile, studio de productie propriu precum si platforma online.
Sotii Chemal au subliniat ca din echipa de productie fac parte specialisti in domeniul medicinii dentare, reporteri, redactori, monteuri, graficieni si operatori.
Printre emisiunile ce urmeaza a fi lansate online se numara stiri, cursuri de specializare online, interventii dentare filmate insotite de explicatii, noutati legate de aparatura stomatologica si materiale consumabile, informatii despre legislatie precum si interviuri cu specialisti din tara si din strainatate.
„Promovam tot ce este legat de medicina dentara, atat in randul pacientilor, cat si in randul specialistilor, prin sectiunea DentalTV Pro. Prin sectiunea dedicata importatorilor vom promova varfurile tehnologiei actuale, cu comparatii si comentarii obiective”, a spus Chemal Ozlem.
Actionarii si-au propus sa actualizeze portalul cu cel putin zece stiri sau interviuri sau alte emisiuni de interes pentru medici dar si pentru pacienti. Site-ul, structurat pe opt rubrici, printre care „Interviuri si emisiuni”, „Cabinete” sau „Dental TV Pro”, va avea si o varianta in limba engleza.
Sursele de venit vor proveni din publicitate clasica si advertoriale. DentalTV.ro este detinuta de compania Medical Media Studios.
Targetul primar al televiziunii este reprezentat de medicii stomatologi si tehnicienii dentari din Romania. Acestia sunt in numar de circa 15.000.