MySpace, care a concediat 500 de angajati si si-a redus operatiunile internationale, este un prim exemplu care confirma acest trend.
Reteaua MySpace si-a restrans focusul in ultimele 12 luni doar la entertainment si muzica, potrivit sursei citate.
Mike Jones, CEO-ul companiei, a confirmat ca MySpace a incetat sa mai fie o retea de socializare si ca nu mai concureaza direct cu Facebook.
Chiar daca numarul utilizatorilor activi ai MySpace continua sa scada, reteaua a atras de la relansare 3,3 milioane de membri noi.
O miscare similara a facut si reteaua Bebo, lansata prima data in Marea Britanie. De cand a fost cumparata de la AOL de catre fondul de investitii Criterion Capital Partners, aceasta s-a transformat intr-o platforma de distractie.
„Cred ca putem coexista cu Facebook, intrucat platforma Bebo este acum concentrata pe o o mai buna exprimare a personalitatii utilizatorilor. Nu toata lumea vrea sa fie in aceeasi retea cu parintii”, a declarat Adam Levin, noul CEO al Bebo.
Aceasta retea are in prezent 117 milioane de utilizatori la nivel global. Totusi, mai putin de 12 milioane sunt activi, iar 30-40% dintre acestia sunt din Marea Britanie.
Spre comparatie, Facebook are peste 500 milioane de utilizatori.