Boerescu este actionar la ambele companii.
„In februarie 2007 business-ul Speed Promotion s-a spart in linii specializate pe arii de expertiza, agentia renuntand la servicii pe online, care au revenit HyperActive, agentie independenta unde Dorin Boerescu este actionar alaturi de Alex Visa. In acel moment, Dorin a hotarat sa renunte la activitatile din Speed si sa se dedice exlusiv online-ului”, a declarat pentru DailyBusiness Aela Cotabita, directorul de PR al Speed Promotion.
Speed Promotion a adoptat, incepand din aprilie, denumirea Godmother, vizand o cifra de afaceri de cel putin 1,5 milioane de euro pana la sfarsitul anului.
„In 2007 am avut o cifra de afaceri de 1,3 milioane de euro iar pana la finele acestui an vom obtine cel putin 1,5 milioane de euro”, au declarat pentru DailyBusiness reprezentantii companiei.
Serviciile pe care le ofera Godmother sunt creatie, activari & events si productie neconventionala.
Agentia isi incepe activitatea avand deja un portofoliu de clienti noi, castigati in urma pitch-urilor, precum Agip, Stenyon sau COS, dar si cu o parte din clientii cu mai vechi ai Speed Promotion precum Forever Living Products, Energy Holding, Midocar, Agricover sau Depozitul de Papetarie.
Godmother are o echipa de 11 specialisti in comunicare si promovare.