Ceilalti trei actionari ai firmei sunt Daniel Enache, cu 25%, Viorel Copolovici,10%, si Bobby Voicu cu 5%.
Printre proiectele dezvoltate anterior de Dorin Boerescu se numara agentia de publicitate Godmother sau agentia interactiva Hyperactive.
Daniel Enache, fiul lui Radu Enache, este mostenitorul lantului hotelier Continental, si a infiintat fondul de investitii Thousand Tiny Tigers.
In prezent firma are 7 proiecte, printre care se numara Hohoscop (un horoscop amuzant), Convertor.ro (conversie valutara) sau Pranzuldincaserola.ro (retete culinare). Doua dintre proiecte sunt disponibile si pe terminale mobile – m.eteo.ro si m.convertor.ro.
Oficialii companiei nou-infiintate nu au dorit sa ofere informatii despre nivelul investitiilor sau estimari de venituri.
„Nu dorim sa discutam despre aceste aspecte. In piata se arunca cu cifre in stanga si in dreapta, pe noi nu ne intereseaza asa ceva. Oricum, ca si surse de venituri, display advertising-ul va fi cel mai important generator de afaceri, desi nu vrem neaparat asta. Lucram cu Arbo Interactive pentru livrarea de publicitate”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Viorel Copolovici, implicat in dezvoltarea de continut si comunicarea proiectelor.
„Modelul de lucru al Bakemono.ro se bazeaza pe colaboratori independenti, furnizori de servicii – design, programare si asa mai departe”, a explicat Copolovici. „Obiectivele pentru primele 6-12 luni sunt de ordin operational, fluxuri de lucru, proiecte lansate, strategii de monetizare”, a mai spus acesta.
Intrebat cate noi proiecte au in plan sa lanseze pana la finele lui 2009, actionarul a spus doar ca „sa nu ne uitam la cantitate si sa ne aruncam cu capul inainte”.
Din echipa manageriala mai face parte si Andrei Rosca (Bookblog.ro, BasicMarketing.ro), consultant pentru monetizare si marketing online.
Termenul Bakemono provine din japoneza si inseamna „ceva sau cineva care isi schimba forma”, in mod supranatural.