Incepand de miercuri, advertiserii pot sa cumpere publicitate pentru reclamele radio pe eBay Media Marketplace, un forum lansat in luna martie, care initial fusese destinat advertisingului pe televiziunea prin cablu.
Noul serviciu este lansat in parteneriat cu Bid4Spots, companie specializata in vanzarea de publicitate pe suport radio. Licitatiile in sine sunt numite „licitatii inversate”: advertiserii care se inscriu spun cat sunt dispusi sa ofere pentru un spot radio de 15 sau 30 de secunde, apoi statiile radio cu spatiu disponibil depun ofertele pentru a castiga contractul de publicitate.
„Prin combinarea acestei baze de date a radiourilor cu potentialul crescut de audienta al eBay printre advertiseri care se inscriu, iar noi credem ca putem crea o noua piata de care sa beneficieze atat industria radio cat si advertiserii” a declarat Hani Durzy, purtator de cuvant al eBay.
eBay va primi o parte din comisioanele retinute de catre advertiseri, insa alte amanunte ale afacerii au fost pastrate confidentiale, relateaza presa internationala.
Google a introdus un sistem de plata online anul trecut, care sa intre in competitie cu divizia PayPal, iar in luna aprilie a anuntat ca planuieste sa vanda reclame pentru mai mult de 675 de statii radio americane.