Compania a raportat afaceri de 2,04 mld.$ (circa 1,86 mld. euro) in trimestrul 4, in scadere cu 6,6% fata de aceeasi perioada a lui 2007, in timp ce profitul net s-a redus cu 31%, pana la 367,1 mil. $ (284,11 mil. euro).
Oficialii companiei au subliniat ca scaderile au fost cauzate in special din cauza recesiunii, dar si a intaririi dolarului. Afacerile incheiate in alte monede de schimb genereaza in prezent mai putin profit pentru companie.
John Donahoe, director executiv al companiei, a subliniat ca era constient ca va fi un trimestru dificil, intrucat in perioade de criza „consumatorii trag de fiecare dolar, asigurandu-se ca acesta este bine plasat”.
Vanzarile de pe segmentele eBay.com, Shopping.com, StubHub si alte site-uri de e-commerce mai mici au scazut cu 15%, pana la 1,27 mld. $ (980 mil. euro).
Divizia PayPal, sistem care sustine platile online, a generat in schimb venituri in crestere cu aproape 11%, pana la 623 mil. $ (482 mil. euro).
Numarul de utilizatori activi ai companiei a crescut cu 4%, pana la circa 86,3 milioane.
Pentru intregul an 2008, eBay a generat un profit net de 1,78 mld. $ (1,38 mld. euro), la venituri de 8,54 mld. $ (6,61 mld. euro).