eJobs si-a triplat in 2008 veniturile din publicitate fata de anul trecut, desi acestea reprezinta doar 2,5% din afacerile sale, unde o pondere majoritara o au veniturile din publicarea de anunturi de recrutare. „Acest lucru s-a intamplat datorita cresterii pietei si a faptului ca acum spatiul publicitar pe eJobs este vandut prin intermediul InternetCorp”, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii eJobs.ro.
eJobs a avut in luna septembrie, potrivit portalului de monitorizare al traficului pe internet Brat.ro, 1,22 milioane de vizitatori unici si 4,20 milioane de vizite, pe cand competitorul direct BestJobs.ro, detinut de Neogen, a avut, in aceeasi luna si potrivit aceleiasi surse, 820.000 vizitatori unici si 2,22 milioane de vizite.
Anul acesta numarul de vizitatori ai eJobs a crescut cu 60% fata de anul precedent, potrivit reprezentantilor companiei.
La inceputul acestui an, fondul de investitii Tiger Management a devenit actionar eJobs.ro in urma achizitionarii unui pachet de 30% din afacere in schimbul unei sume estimate la 4 milioane de euro. Afacerea eJobs a fost fondata de Liviu Dumitrascu, Horia Nistor si Lucian Despoiu, ulterior Dumitrascu asociindu-se cu Daniel Tatar.
Resurse suplimentare: In iulie, eJobs si BestJobs erau despartite de mai putin de 200.000 vizitatori
CareerBuilder vrea primul loc de recrutare pe piata online din Romania, in cinci ani