Aceasta este cea mai noua incercare a portalului de socializare de a-si extinde audienta si in afara Internetului.
Astfel, show-uri originale ale MySpace care sunt distribuite in prezent doar in SUA, pe online si TV, precum Quarterlife, Roommates sau Special Delivery vor putea si vazute la televizor si in restul lumii, a scris BBC News.
Parteneriatul cu ShineReveille, compania lui Elisabeth Murdoch, reprezinta una dintre cele mai importante miscari ale News Corp. de a se diferentia de rivalul direct Facebook.
„Parteneriatul cu ShineReveille ne da posibilitatea sa exportam show-urile MySpace catre retele de televiziune la nivel global – ceva ce pana in prezent nu am realizat”, a spus Travis Katz, director general de operatiuni internationale MySpace.
Initiativa MySpace ridica semne de intrebare privind potentialul emisiunilor realizate initial strict pentru Internet de a penetra cu succes in mediul televiziunilor clasice. In momentul in care show-ul Quarterlife, serial despre viata catorva tineri conceput initial doar pentru Internet, a fost totusi difuzat in februarie de NBC Television, rating-ul emisiunii a fost dezastruos, conform presei internationale.
Mai multe companii de media au incercat sa foloseasca Internetul ca zona de testare ale unor emisiuni, ulterior propunandu-le televiziunilor. Acestea ori au refuzat, ori emisiunile respective nu au atras nivelul asteptat de audienta.
Prima transmisiune in afara SUA a unei emisiuni create de MySpace se va difuza in Anglia, pe 17 aprilie, canalul pe care va fi difuzata emisiunea numindu-se MySpaceTV.
Anuntul MySpace vine doar la cateva zile de cand reteaua sociala a facut public un parteneriat cu casele de discuri Universal, Sony BMG si Warner pentru crearea unui magazin online de muzica.