Media unei tranzactii online a crescut, de asemenea, de la 87 euro, in primul trimestru din 2008, la 98 euro, in luna aprilie.
Principalele produse si servicii comercializate in aceasta perioada au fost cele din industria telecom, produse IT&C, carti, jucarii si bilete la spectacole. Pachetele turistice si biletele de avion au revendicat, de asemenea, o pondere importanta, acestea fiind insa achizitionate in lunile anterioare pentru perioada ce include Pastele si 1 mai.
„Produsele si serviciile din turism, telecom si IT aduc cea mai mare parte a veniturilor in general, indiferent de momentul anului. Pana in acest moment, au prins cel mai bine la utilizatorul roman de internet. Spre deosebire de anul trecut insa, de data aceasta cumparaturile online de Paste au inclus si alte tipuri de produse, respectiv, carti si jucarii, produse pretabile pentru cadouri”, a declarat Carmen Sebe, director general Gecad ePayment.
Sarbatorile de Paste au adus, de asemenea, noi recorduri si in ceea ce priveste numarul tranzactiilor. Potrivit statisticilor din sistemul ePayment, cele mai multe cumparaturi s-au efectuat in perioada 15-17 aprilie si 21-25 aprilie, cand numarul mediu de tranzactii zilnice a ajuns la 1.700, depasind uneori si 2.000 de comenzi, spre deosebire de luna martie cand numarul mediu de comenzi zilnice a fost de 1.100-1.200.
„Pentru urmatoarea perioada, avand in vedere ca incepe sezonul de vara si o serie lunga de concerte, ne asteptam sa creasca semnificativ vanzarile de pachete turistice si bilete la spectacole”, a mai spus Carmen Sebe.