„Portalul a fost lansat oficial pe 25 iunie. Pentru acest an avem un buget de 30.000 euro, cifra de afaceri estimata pentru proiectul WebSelf in primul an fiind de circa 15.000 euro”, a declarat Cristina Calcan, PR Manager al Euroweb Romania.
„In prezent, in afara de publicitate online, nu avem alte metode de monetizare. In momentul in care portalul va avea un oarecare succes, ne vom gandi si la alte metode de monetizare”, a mai spus Cristina Calcan.
Portalul se vrea a fi un suport creat in special pentru IMM-uri, care „inteleg deja ca este important sa beneficieze de un site de prezentare, iar noi oferim acest lucru gratuit”. Oficialii companiei Euroweb estimeaza ca vor atrage cel putin 1.000 de utilizatori in primele 6 luni de functionare a portalului.
„Webself isi propune sa puna la dispozitia publicului o serie de instrumente necesare crearii unui minisite cu multiple optiuni, pentru a asigura prezenta online. Astfel, Webself vizeaza nu numai construirea unei noi comunitati virtuale, ci si acordarea sprijinului necesar companiilor care nu au inca un website de prezentare pentru a fi prezente in lumea virtuala, fara costuri”, a explicat Calcan.
Design-ul portalului ofera posibilitatea inserarii de bannere si anunturi cu caracter publicitar.
Webself pune la dispozitia utilizatorilor peste 50 de tool-uri necesare customizarii propriului minisite. Utilizatorii pot sa-si creeze si organizeze evenimente (liste de invitatii si cadouri, trimitere de invitatii personalizate, selectarea furnizorilor agreati pentru organizareae evenimentului si chiar transmiterea live a evenimentelor pe Internet), sa publice pe site galerii foto si video sau sa creeze si administreze noi sectiuni in cadrul site-ului.
Proiectul a fost dezvoltat in colaborare cu firma brasoveana de webdesign Decsoft.
Euroweb Romania este unul dintre jucatorii importanti ai pietei de telecomunicatii din Romania. Incepand cu anul 2005, actionarul principal al Euroweb Romania SA este Invitel Rt., parte componenta a grupului Hungarian Telephone and Cable Corp., care detine una dintre cele mai mari infrastructuri proprii din Sud-Estul Europei. HTCC reuneste brand-urile Invitel, PanTel, Memorex si Euroweb. Hungarian Telephone and Cable Corp. este cotata la bursa americana – American Stock Exchange – sub indicativul HTC.
Euroweb Romania si-a focalizat activitatea pe furnizarea de solutii de comunicatii IP si Internet destinate segmentului de afaceri, precum si pe integrarea strategica a serviciilor complementare acestora, ca de exemplu VoIP si video-telefonie.
Euroweb Romania estimeaza pentru 2008 afaceri de circa 11 mil. euro.