„Parteneriatul a fost incheiat pe o perioada limitata pentru a testa acest tip de reprezentare a site-ului nostru in paginile cotidianului. Speram sa obtinem rezultate la fel de bune ca in Serbia, unde in primele trei saptamani de la incheierea parteneriatului BestJobs Serbia cu portalul B92.com, numarul de utilizatori ai site-ului de recrutare a crescut cu 1.000”, a declarat pentru DailyBusiness Ana Barbuneanu, development manager la BestJobs.
Dupa cele trei luni de teste, cei doi parteneri ar putea pelungi contractul pe o perioada nedeterminata.
Obiectivul BestJobs este cresterea cotei de piata si a increderii angajatorilor in serviciile oferite, a mai spus Ana Barbuneanu.
Principalul obiectiv al ziarului Evenimentul Zilei este fidelizarea cititorilor, iar parteneriatul nu a fost incheiat doar pentru cresterea traficului, a declarat Laurentiu Ciornei, content manager al cotidianului.
In viitorul apropiat, Evenimentul Zilei nu intentioneaza sa incheie parteneriate asemanatoare cu alte site-uri de recrutare online.
Joburile prezentate in paginile Evz.ro nu sunt filtrate in functie de grupul tinta al ziarului, ci sunt aceleasi prezente si pe site-ul BestJobs.
BestJobs este dezvoltat de catre portalul Neogen.ro si este unul din cele mai mari site-uri de recrutare din mediul online romanesc, alaturi de eJobs. Neogen mai are reprezentante in Serbia, Bulgaria si Moldova. Oficialii au spus ca deocamdata in Bulgaria nu vor fi incheiate parteneriate cu trusturi media sau cu portaluri de stiri.
In Romania, BestJobs va mai incheia parteneriate si cu alte trusturi media, a spus Barbuneanu, fara a oferi numele site-urilor cu care Neogen se afla in negocieri.
Editia online a ziarului Evenimentul Zilei s-a modificat recent si prin relansarea comunitatii de bloguril ale jurnalistilor din redactie. Astfel, au fost introduse patru bloguri noi si a fost refacut blogul lui Andrei Craciun (Coltul Rosu). Pentru proiectul de relansare, s-a lucrat timp de o luna de zile, conform lui Ciornei.
Analistii pietei privesc acest pas ca pe un semn bun pentru industrie: „Un pas viitor ar putea fi integrarea serviciilor de tipul acesta (online classifieds, sau anunturi online) cu mica publicitate din editiile tiparite, si cu intreg continutul site-urilor de media.
O alta varianta ar fi ca trusturile media sa poata incepe dezvoltarea propriilor platforme de servicii de acest tip, odata ce acestea vor fi profitabile”, considera Ionut Oprea, director de comunicare la regia de publishing Media Pro Interactive.
Managerul se asteapta ca in viitor trusturile media sa profite de aceste solutii, orientandu-se catre site-uri de recrutari online din strainatate: „ganditi-va, spre exemplu, ce ar putea castiga primul trust media din Romania care s-ar afilia cu Yahoo HotJobs”.