Totodata, fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, si-a atins scopul de a retine cat mai mult vizitatorii pe site, crescand in luna iunie a acestui an cu 12% numarul de vizite, fata de luna precedenta, la 1,89 miliarde. Fata de luna iunie a anului trecut numarul de vizite pe Facebook a crescut cu 378%, de la 397 milioane de vizite, potrivit aceleiasi surse.
In ceea ce priveste site-ul de microblogging Twitter, care a crescut in popularitate in acest an, numarul de vizitatori unici a ajuns la 22 milioane in luna iunie a acestui an, in crestere cu 16,57% fata de luna precedenta si cu 1.164% fata de perioada similara a anului precedent cand atragea doar 1,8 milioane de vizitatori unici. Numarul de vizite lunare a ajuns la 150 de milioane, in crestere cu 12,05% fata de luna precedenta, si cu 911% fata de luna iunie a anului 2008.
O crestere, mai putin spectaculoasa insa, a raportat si site-ul de socializare pentru oameni de afaceri LinkedIn care a ajuns la 12 milioane de vizitatori unici si 49 milioane de vizite in luna iunie a acestui an, in crestere cu 6,07% in ceea ce priveste vizitatorii unici si cu 8,51% in ceea ce priveste vizitele fata de luna precedenta. Numarul de vizitatori unici a crescut cu 95,17% fata de anul precedent, iar numarul de vizite cu 126% fata de aceeasi perioada, potrivit datelor Compete.com.