In aceeasi perioada a anului trecut, Facebook a raportat un profit net de 240 milioane de dolari.
Veniturile Facebook au totalizat 1,18 miliarde de dolari in al doilea trimestru al anului 2012, cu 32% mai mult decat inregistra compania in aprilie-iunie 2011, cand a raportat un venit de 895 milioane de
dolari.
Din aceste venituri 84%, adica 992 de milioane de dolari, au
fost incasate din publicitate, transmite Reuters.
Facebook a mai anuntat ca numarul de utilizatori care intra
macar o data pe luna a ajuns la 955 milioane, fata de 901 milioane la final de
martie.
Segmentul utilizatorilor
care acceseaza Facebook de pe mobil a crescut cel mai mult, in prezent
sunt lunar 543 milioane, cu 67% peste numarul de la jumatatea lui 2011.Totusi,
reteaua de socializare incaseaza foarte putini bani din publicitate pe mobil.
Mark Zuckerberg, fondatorul companiei afirma ca aceste
rezultate sunt incurajatoare avand in vedere ca serviciul de publicitate a fost
recent introdus si ca Facebook are deschis acum un drum sigur spre un business puternic
pentru platformele mobile.