Google a atras in
acest an 17 miliarde de dolari din bugetele alocate publicitatii
digitale in Statele Unite.
Facebook a urcat pe pozitia secunda cu
venituri de 3,17 miliarde de dolari, fata de locul patru in 2012,
cand s-a plasat in urma Yahoo si Microsoft.
Reteaua de socializare genereaza mai
mult de jumatate din venituri prin distributia de spoturi publicitare
pe dispozitive mobile.
Piata publicitatii digitale din SUA va
creste cu 25% pana in 2015, la 53,4 miliarde de dolari, potrivit
estimarilor Emarketer, citate de Mediafax.
Facebook a inceput sa
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-new-media/facebook-introduce-joi-reclame-video-96739/]distribuie
spoturi publicitare video[/url], care vor rula pe pagina principala a
utilizatorilor atat pe platforma web, cat si pe smartphone-uri.
Reclamele vor rula automat, indiferent daca utilizatorul face click,
au declarat surse apropiate situatiei.
Pentru inceput, serviciul de spoturi
video ar putea fi disponibil numai in Statele Unite, unde piata
publicitatii TV este estimata la 66,4 miliarde de dolari in acest an.
Citeste si: Facebook
are 6,6 milioane de utilizatori in Romania. Vezi topul oraselor