Google, Yahoo!, MSN si Facebook sunt, in ordine, cei mai mari patru distribuitori de continuturi informative de pe internet, din 2009, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piata Hitwise, citat de Mediafax.
Anul trecut, Facebook a surclasat Google News, evoluand de la 1% in ianuarie 2009 la 3,5% saptamana trecuta.
Google News a atras, luna trecuta, doar 1,39% din numarul total de vizite pe site-uri media si de stiri, in timp ce Google Reader, un serviciu de RSS care nu a avut niciodata un mare succes, a atras soar 0,1% din numarul total de vizite pe aceste site-uri.
Cresterea capacitatii Facebook de a redirija internautii catre alte site-uri de stiri a fost relationata cu faptul ca timpul petrecut de internauti pe retelele de socializare a crescut semnificativ in ultimele 12 luni.
Facebook a inceput, recent, sa ii incurajeze pe utilizatori sa creeze canale de stiri personalizate in cadrul retelei de socializare.
„Intr-o epoca in care stirile circula foarte rapid, prietenii sunt de cele mai multe ori cele mai bune filtre pentru a vedea cele mai semnificative informatii”, a declarat Malorie Lucich, purtator de cuvant al Facebook, pe blogul companiei.
Facebook a inceput sa devina important pentru mari branduri din segmentul media, precum Wall Street Journal, care isi publica stirile si pe pagina de pe platforma sociala.