Succesul Facebook creste asteptarile legate de listarea companiei la bursa prin oferta publica initiala (IPO), preconizata sa aiba loc cel mai devreme in primavara anului viitor.
Pana acum, banca americana Goldman Sachs si fondul rus de investii Digital Sky Technologies au investit in Facebook la un pret pe actiune care evalua compania la 50 miliarde de dolari, insa surse din cadrul retelei care au avut acces la rezultatele financiare ale Facebook spun ca acestea ar justifica o evaluare de peste 100 miliarde de dolari, potrivit Wall Street Journal.
Potrivit estimarilor companiei EMarketer, veniturile din publicitate ale Facebook se vor ridica in acest an la 4,05 miliarde de dolari, fata de 1,86 miliarde de dolari in 2010.
31% dintre reclamele online din Statele Unite din primul trimestru al anului au aparut pe paginile Facebook, cota dubla fata de cea din primele trei luni din 2010.
Compania cere de la inceputul acestui an companiilor care vand bunuri virtuale pe site, precum jocuri sau filme, sa foloseasca propriul sau sistem de plati, Credits, pentru care percepe un comision de 30%.
In urma cu cateva zle, compania a lansat in cinci orase din Statele Unite un serviciu de reduceri similar Groupon.