Cele trei produse, respectiv pagina brandului, generatorul de reach si publicitatea premium, propuse de catre Facebook ofera o serie de oportunitati, atat pentru branduri, cat si pentru agentii, “de a-si impartasi povestile de succes”.
[img=2694]pagina de brand[/img] Astfel, pagina brand-ului pe care fiecare companie o are creata in cadrul retelei sociale, inclusiv ad-urile si sponsored stories, devine asemenea unui canvas unde vizualul, comunicarea prin intermediul continutului scris sau creativitatea reprezinta punctele cheie pentru o prezenta vizibila a companiilor pe Facebook.
Incepand cu 31 martie, noul format de Pagina pentru companii va include o fotografie de tip coperta, pinned posts, mesaje, evenimente si altele.
[img=2695]generator de reach[/img] Generatorul de reach, o alta optiune pentru promovarea brandurilor, ofera oportunitati suplimentare pentru companii, de a fi sigure ca fanii le vad continutul postat.
In prezent un brand poate atinge 16% din fanii pe care ii are prin intermediul postarilor. In acest caz, generatorul de reach va ajuta companiile sa atinga un procent mult mai mare din fanii avuti, aproximativ 50% saptamanal si in medie 75% lunar.
“Aceasta solutie de tipul ‘always-on’ foloseste cea mai recenta postare de pe Pagina companiei si o transforma in Ad-ul de tip Sponsored Stories, pe care il vom gasi in partea dreapta a Home Page-ului sau in News Feed, fiind o forma de Premium Advertising”, potrivit reprezentantilor Thinkdigital.
Cu alte cuvinte, generatorul de reach ar trebui considerat parte integranta din strategia unui brand, nu numai prin faptul ca va ajuta brand-ul sa isi estimeze reach-ul, dar ii va oferi acestuia si toate informatiile necesare prin care ulterior isi poate crea strategia de interactiune si comunicare cu fanii.
O alta optiune de promovare pentru branduri este publicitatea premium, procedeul cu cel mai mare impact in distribuirea continutului, in cadrul Facebook.
[img=2696]publicitate premium[/img]“Prin intermediul acestui tip de publicitate se garanteaza un reach mult mai mare, constituit nu doar din fanii brand-ului cat si din non-fanii acestuia”, se arata in acelasi comunicat de presa.
Publicitatea premium asigura expunerea prin Ad-ului in partea dreapta a HomePage-ului, prin News Feed-urile de pe desktop, prin News Feed-urile de pe mobile sau, optional, prin intermediul unei experiente de tip log out, pentru mesajele cu un impact mare.
Atat generatorul de reach cat si publicitatea premium incep de la postarile brand-ului, asadar calitatea continutului, fotografiei, video-ului sunt esentiale pentru a asigura o interactiune cat mai buna intre fani si brand, atentioneaza specialistii.