- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Facebook ofera comerciantilor posibilitatea de a semnala oferte speciale

04 Nov, 10:20 • Redactia DailyBusiness
Facebook a introdus joi o noua facilitate care permite retailerilor si altor comercianti sa ofere cupoane de reducere si chiar gratuitati prin intermediul serviciului de localizare accesibil pe terminale mobile Facebook Places, intensificand concurenta pe segmentul cautarilor si publicitatii mobile, scrie New York Times.
Facebook ofera comerciantilor posibilitatea de a semnala oferte speciale

Persoanele care folosesc serviciul de localizare Facebook Places vor vedea in anumite locatii un stegulet galben, acesta indicand ca in acel loc este valabila o oferta. Utilizatorii pot arata telefonul mobil in restaurantul/magazinul semnalat pentru a primi informatii despre respectiva reducere.

Serviciul este valabil doar in SUA, nefiind inca accesibil si in Romania.

„Oferim o platforma foarte eficienta pentru ca retailerii, comerciantii, sa isi faca cunoscute ofertele si sa atraga noi clienti”, spune Tim Kendall, director of monetization la Facebook.

Kendall a subliniat ca Facebook nu taxeaza business-urile in mod direct pentru a isi semnala reducerile pe Facebook Places. In loc de acest lucru, acestea pot cumpara advertising pentru a isi face cunoscute ofertele pe Facebook.

Unul dintre primii clienti ai noului serviciu este Gap – lantul de magazine de haine a oferit primilor 10.000 de clienti care semnalau steguletul galben cate o pereche de blugi, gratuit.

Facebook spune ca urmeaza sa atraga si alte mari magazine, precum H&M sau McDonalds.

Facebook Places este concurent cu servicii de localizare precul Foursquare, Loopt sau Gowalla, servicii care ofera deja functii similare.

Mark Zuckerberg, fondator al companiei, a spus ca circa 200 de milioane de useri acceseaza aplicatia de pe terminale mobile, o crestere de peste trei ori fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Urmărește Daily Business pe Google News