- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Facebrands lanseaza un serviciu de monitorizare a locatiei utilizatorilor de retele sociale

04 May, 16:17 • Redactia DailyBusiness
Facebrands a lansat miercuri un serviciu de moniorizare permanenta a check-in-urilor (localizarii) utilizatorilor pe retelele sociale.
Facebrands lanseaza un serviciu de monitorizare a locatiei utilizatorilor de retele sociale

Pentru inceput, serviciul va fi disponibil doar pentru utilizatorii relelelor Facebook si Forsquare.

Utilizatorii Facebrands.ro vor putea urmari evolutia ckeck-in-urilor pentru fiecare loc monitorizat intr-o [url=http://www.facebrands.ro/places]pagina dedicata[/url], la fel ca in cazul paginilor de Facebook monitorizate.

Cele mai semnalate locuri pe Foursquare si Facebook sunt Aeroportul International Otopeni, cu 2.972 check-in-uri, Baneasa Shopping City cu 2.837 check-in-uri si mallul Vitan cu 2.546 check-in-uri.

Check-in-ul este o functie a retelelor sociale care le permite utilizatorilor sa semnaleze ca au vizitat sau se afla intr-un anumit loc, cu ajutorul smartphone-urilor sau tabletelor.

Urmărește Daily Business pe Google News