Web Agentia anului a fost desemnata Webstyler, in timp ce Premiul Webvertiserul Anului a revenit companiei Unilever.
Premiile Internetics au fost decernate in cadrul Galei de premiere care a avut loc joi. Juriul editiei a saptea a Internetics a fost format din mebrii unor companii precum Microsoft Romania, Vodafone, Leo Burnett, Zenith Media, o lista completa putand fi vizualizata aici.
Web Graphic a premiat, ca si anul trecut, design-ul site-urilor de promovare, dar si proiectele artistice online si site-urile experiment. Web Space si-a reorganizat sectiunile de concurs, fiind o competitie dedicata publisherilor online, prin categoriile de concurs dedicate site-urilor de informare si furnizorilor de servicii online, precum servicii financiare, magazine online, rezervari si ticketing.
Advertising-ul online si strategiile de marketing pentru online au fost jurizate si premiate in cadrul competitiei Web Promo.
Castigatorii sectiunii Web Graphic
Lucrarea care s-a remarcat in cadrul Web Graphic si care a fost rasplatita de membrii juriului cu premiul „Best of Show” este site-ul Babel.ro, realizat de agentia Babel Communications.
Tot in cadrul Web Graphic, in subsectiunea „Experimente” a fost ales castigator site-ul Djspeak1.com, autor – Daniel Moisa, client – Stefan Sprianu. Acesta a depasit site-uri precum Supersurse.ro sau Nene.ro, care au fost de asemenea nominalizate.
In cadrul Web Graphic, subsectiunea Corporate, castigator a fost nominalizat site-ul Babel Communications – Babel.ro, care a depasit alte site-uri nominalizate precum Revive.ro sau Vitamina.ro.
La Web Graphic, subsectiunea Produse de consum rapid, a fost ales castigator site-ul Diamantelechio.ro, producator – Activision Marketing SRL, client – Intersnack Romania. Acesta a depasit alte site-uri precum Fiikul.ro sau Noroccujoe.ro.
In cadrul Web Graphic – Divertisment si cultura, au fost desemnati doi castigatori – 48h.anonimtm.ro, autor – desero, client – anonimTM si site-ul Clandestino.ro, autor – IGU, client Clandestino.ro.
Castigatorii sectiunii Web Space
Juriul Web Space, competitie prezentata de Microsoft Romania, a fost prezidat de Ana Maria Bogdan, e-business consultant independent.
In cadrul Web Space, in cadrul subsectiunii de site-uri de afaceri, a fost ales castigator sistemul corporativ de distribuire de informatii Mediafax.biz, autor – TreeWorks, client – Mediafax.
In cadrul Web Space, subsectiunea Arta, a fost desemnat castigator Liternet.ro, autor si client Liternet. In cadrul Web Space subsectiunea Divertisment si timp liber a fost ales castigator portalul Trilulilu.ro, depasind alti concurenti precum Promotor.ro, Eliberadio.ro, Go4IT.ro sau Computergames.ro
In cadrul Web Space subsectiunea Lifestyle a fost desemnat castigator site-ul Mami.ro, autor Green Pixel, client – Sanoma Hearst Romania, depasind concurenti precum Stilfeminin.ro sau Citybaby.ro
In subsectiunea Sanatate a Webspace a fost ales castigator site-ul RoMedic.ro, autor – Racheriu Dragos, client – Smart Line Design.
In cadrul Web Space, subsectiunea Sport, a fost desemnat castigator site-ul Sport.ro, depasind astfel concurentul nominalizat MySport.ro. La sectiunea Stiinta si tehnologie, pe primul loc s-a clasat site-ul National Geographic, Natgeo.ro.
La sectiunea Stiri, castigatorul a fost ales site-ul Mediafax.ro, creat de MediaPro Interactiv, client fiind Mediafax.
Premiul „Publisherul Anului”, acordat pentru prima data anul acesta in cadrul Internetics, a revenit MediaPro Interactiv, care a acumulat punctajul cel mai mare in cadrul competitiei Web Space.
S-au clasat pe locurile imediat urmatoare Sanoma Hearst Romania, Grupul Realitatea Catavencu, Mediafax si Unlimited Sport Media.
Castigatorii sectiunii de Servicii Online
In cadrul sectiunii de Servicii Online, subsectiunea Financiare, a fost desemnat castigator Finzoom.ro, FinZoom Financial Services, client – SC FinZoom Financial Services SRL.
In cadrul Magazin Online, in conditiile unei concurente acerbe, a fost desemnat castigator FunGift.ro, autor – Creative-Design.ro si client – FunGift SRL, care a depasit concurenti precum Crazytoys.ro, Florilabucuresti.ro sau USBMania.ro.
In cadrul subsectiunii de Servicii Diverse, a fost desemnat castigator site-ul Noprimetime.ro, autor si client TreeWorks. Acesta a depasit Magazinuldecase.ro sau Tpark.ro.
Castigatorii sectiunii de Blog-uri
In cadrul sectiunii de Blog-uri, subsectiunea Personale, au fost desemnati doi castigatori – www.csvd.ro/panoblog/ , avandu-l ca autor pe Andrei Zdetovetchi si http://omieuna.blogspot.com, blog al Andreei Demirgian.
Premiul Microsoft pentru Inovatie a fost acordat Joobs.ro – joburi IT, autor – Grayn Solutions, in timp ce Premiul Microsoft pentru User Experience a revenit lucrarii „Vreau credit!” (Vreaucredit.ro), autor – F5 Solutions, client – Alvigo.
In cadrul „Web Promo”, competitie prezentata de GTS Telecom, au fost acordate doua premii „Best of Show” – „Campania Ziua Barbatului”, autor – iLeo, client – InBev si „Arata-le ca tu ai puterea”, autor – Webstyler, client – Traian Basescu.
Castigatorii sectiunii Web Promo
In cadrul sectiunii Web Promo, subsectiunea Comunicatii, a fost desemnat castigator Boom Extrasatelit – Boomextra.ro, autor – Webstyler, client – DTH Television.
Subsectiunea corporate a Web Promo a avut castigator Babel.ro, autor si client Babel Communications, depasind Cesarom.ro sau MBDragan.com
Subsectiunea Divertisment si timp liber a sectiunii Web Promo a avut castigator site-ul Nuntapeneve.ro iar subsectiunea Educatie si cultura a avut castigator site-ul Lyceum.ro, autor – Green Pixel, client – Next Step Developments.
Tot in cadrul sectiunii Web Promo, subsectiunea Politic si social, a fost desemnat castigator site-ul Basescu.ro, autor – Webstyler, client – Traian Basescu.
In subsectiunea Produse de consum rapid, a fost desemnat castigator site-ul Kinder.ro, autor – Webstyler, client – Ferrero Romania, depasind alti concurenti precum Beretimisoreana.ro sau Dero.ro.
Tot in cadrul sectiunii Web Promo, subsectiunea Publicatii si media, a fost desemnat castigator site-ul National Geographic, Natgeo.ro, autor – Green Pixel, client – Sanoma Hearst Romania.
Castigatorii subsectiunii Advertising Online
Subsectiunea de Advertising Online – Campanii de bannere a avut castigator lucrarea „Efectul Axe”, autor – Webstyler, client – Unilever South Central Europe. In cadrul Viral a fost desemnat castigator lucrarea „Guerrilla Digitala”, autor – Webstyler, client – Traian Basescu.
In cadrul subsectiunii Campanii Interactive, au fost desemnati doi castigatori – „Campania Ziua Barbatului”, autor – iLeo, client – InBev si „Arata-le ca tu ai puterea!”, autor – Webstyler, client – Traian Basescu.
Internetics 2007 a avut ca sustinator compania Cosmote Romania, desfasurandu-se si cu sprijinul HP si Dial Telecom, IAA Romania fiind partener al festivalului. Bugetul Internetics 2007 a fost similar cu cel de anul trecut, 60.000 euro.
Internetics este un proiect al Millenium Communications, companie care a fost infiintata in anul 1998, ca o agentie de PR. In prezent, Millenium are trei divizii separate – PR, BTL si proiecte proprii – Internetics, AdPrint, Gala Societatii Civile.