- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Festivalul Internetics, editia a saptea, si-a desemnat castigatorii

02 Nov, 11:22 • Redactia DailyBusiness
Festivalul care premiaza industria online - creatori, utilizatori, clienti - si-a desemnat ieri castigatorii, printre acestia aflandu-se nume precum Trilulilu.ro, Finzoom.ro, Fungift.ro sau Boomextra.ro.
Festivalul Internetics, editia a saptea, si-a desemnat castigatorii

Web Agentia anului a fost desemnata Webstyler, in timp ce Premiul Webvertiserul Anului a revenit companiei Unilever.

Premiile Internetics au fost decernate in cadrul Galei de premiere care a avut loc joi. Juriul editiei a saptea a Internetics a fost format din mebrii unor companii precum Microsoft Romania, Vodafone, Leo Burnett, Zenith Media, o lista completa putand fi vizualizata aici.

Web Graphic a premiat, ca si anul trecut, design-ul site-urilor de promovare, dar si proiectele artistice online si site-urile experiment. Web Space si-a reorganizat sectiunile de concurs, fiind o competitie dedicata publisherilor online, prin categoriile de concurs dedicate site-urilor de informare si furnizorilor de servicii online, precum servicii financiare, magazine online, rezervari si ticketing.

Advertising-ul online si strategiile de marketing pentru online au fost jurizate si premiate in cadrul competitiei Web Promo.

Castigatorii sectiunii Web Graphic

Lucrarea care s-a remarcat in cadrul Web Graphic si care a fost rasplatita de membrii juriului cu premiul „Best of Show” este site-ul Babel.ro, realizat de agentia Babel Communications.

Tot in cadrul Web Graphic, in subsectiunea „Experimente” a fost ales castigator site-ul Djspeak1.com, autor – Daniel Moisa, client – Stefan Sprianu. Acesta a depasit site-uri precum Supersurse.ro sau Nene.ro, care au fost de asemenea nominalizate.

In cadrul Web Graphic, subsectiunea Corporate, castigator a fost nominalizat site-ul Babel Communications – Babel.ro, care a depasit alte site-uri nominalizate precum Revive.ro sau Vitamina.ro.

La Web Graphic, subsectiunea Produse de consum rapid, a fost ales castigator site-ul Diamantelechio.ro, producator – Activision Marketing SRL, client – Intersnack Romania. Acesta a depasit alte site-uri precum Fiikul.ro sau Noroccujoe.ro.

In cadrul Web Graphic – Divertisment si cultura, au fost desemnati doi castigatori – 48h.anonimtm.ro, autor – desero, client – anonimTM si site-ul Clandestino.ro, autor – IGU, client Clandestino.ro.

Castigatorii sectiunii Web Space

Juriul Web Space, competitie prezentata de Microsoft Romania, a fost prezidat de Ana Maria Bogdan, e-business consultant independent.

In cadrul Web Space, in cadrul subsectiunii de site-uri de afaceri, a fost ales castigator sistemul corporativ de distribuire de informatii Mediafax.biz, autor – TreeWorks, client – Mediafax.

In cadrul Web Space, subsectiunea Arta, a fost desemnat castigator Liternet.ro, autor si client Liternet. In cadrul Web Space subsectiunea Divertisment si timp liber a fost ales castigator portalul Trilulilu.ro, depasind alti concurenti precum Promotor.ro, Eliberadio.ro, Go4IT.ro sau Computergames.ro

In cadrul Web Space subsectiunea Lifestyle a fost desemnat castigator site-ul Mami.ro, autor Green Pixel, client – Sanoma Hearst Romania, depasind concurenti precum Stilfeminin.ro sau Citybaby.ro

In subsectiunea Sanatate a Webspace a fost ales castigator site-ul RoMedic.ro, autor – Racheriu Dragos, client – Smart Line Design.

In cadrul Web Space, subsectiunea Sport, a fost desemnat castigator site-ul Sport.ro, depasind astfel concurentul nominalizat MySport.ro. La sectiunea Stiinta si tehnologie, pe primul loc s-a clasat site-ul National Geographic, Natgeo.ro.

La sectiunea Stiri, castigatorul a fost ales site-ul Mediafax.ro, creat de MediaPro Interactiv, client fiind Mediafax.

Premiul „Publisherul Anului”, acordat pentru prima data anul acesta in cadrul Internetics, a revenit MediaPro Interactiv, care a acumulat punctajul cel mai mare in cadrul competitiei Web Space.

S-au clasat pe locurile imediat urmatoare Sanoma Hearst Romania, Grupul Realitatea Catavencu, Mediafax si Unlimited Sport Media.

Castigatorii sectiunii de Servicii Online

In cadrul sectiunii de Servicii Online, subsectiunea Financiare, a fost desemnat castigator Finzoom.ro, FinZoom Financial Services, client – SC FinZoom Financial Services SRL.

In cadrul Magazin Online, in conditiile unei concurente acerbe, a fost desemnat castigator FunGift.ro, autor – Creative-Design.ro si client – FunGift SRL, care a depasit concurenti precum Crazytoys.ro, Florilabucuresti.ro sau USBMania.ro.

In cadrul subsectiunii de Servicii Diverse, a fost desemnat castigator site-ul Noprimetime.ro, autor si client TreeWorks. Acesta a depasit Magazinuldecase.ro sau Tpark.ro.

Castigatorii sectiunii de Blog-uri

In cadrul sectiunii de Blog-uri, subsectiunea Personale, au fost desemnati doi castigatori – www.csvd.ro/panoblog/ , avandu-l ca autor pe Andrei Zdetovetchi si http://omieuna.blogspot.com, blog al Andreei Demirgian.

Premiul Microsoft pentru Inovatie a fost acordat Joobs.ro – joburi IT, autor – Grayn Solutions, in timp ce Premiul Microsoft pentru User Experience a revenit lucrarii „Vreau credit!” (Vreaucredit.ro), autor – F5 Solutions, client – Alvigo.

In cadrul „Web Promo”, competitie prezentata de GTS Telecom, au fost acordate doua premii „Best of Show” – „Campania Ziua Barbatului”, autor – iLeo, client – InBev si „Arata-le ca tu ai puterea”, autor – Webstyler, client – Traian Basescu.

Castigatorii sectiunii Web Promo

In cadrul sectiunii Web Promo, subsectiunea Comunicatii, a fost desemnat castigator Boom Extrasatelit – Boomextra.ro, autor – Webstyler, client – DTH Television.

Subsectiunea corporate a Web Promo a avut castigator Babel.ro, autor si client Babel Communications, depasind Cesarom.ro sau MBDragan.com

Subsectiunea Divertisment si timp liber a sectiunii Web Promo a avut castigator site-ul Nuntapeneve.ro iar subsectiunea Educatie si cultura a avut castigator site-ul Lyceum.ro, autor – Green Pixel, client – Next Step Developments.

Tot in cadrul sectiunii Web Promo, subsectiunea Politic si social, a fost desemnat castigator site-ul Basescu.ro, autor – Webstyler, client – Traian Basescu.

In subsectiunea Produse de consum rapid, a fost desemnat castigator site-ul Kinder.ro, autor – Webstyler, client – Ferrero Romania, depasind alti concurenti precum Beretimisoreana.ro sau Dero.ro.

Tot in cadrul sectiunii Web Promo, subsectiunea Publicatii si media, a fost desemnat castigator site-ul National Geographic, Natgeo.ro, autor – Green Pixel, client – Sanoma Hearst Romania.

Castigatorii subsectiunii Advertising Online

Subsectiunea de Advertising Online – Campanii de bannere a avut castigator lucrarea „Efectul Axe”, autor – Webstyler, client – Unilever South Central Europe. In cadrul Viral a fost desemnat castigator lucrarea „Guerrilla Digitala”, autor – Webstyler, client – Traian Basescu.

In cadrul subsectiunii Campanii Interactive, au fost desemnati doi castigatori – „Campania Ziua Barbatului”, autor – iLeo, client – InBev si „Arata-le ca tu ai puterea!”, autor – Webstyler, client – Traian Basescu.

Internetics 2007 a avut ca sustinator compania Cosmote Romania, desfasurandu-se si cu sprijinul HP si Dial Telecom, IAA Romania fiind partener al festivalului. Bugetul Internetics 2007 a fost similar cu cel de anul trecut, 60.000 euro.

Internetics este un proiect al Millenium Communications, companie care a fost infiintata in anul 1998, ca o agentie de PR. In prezent, Millenium are trei divizii separate – PR, BTL si proiecte proprii – Internetics, AdPrint, Gala Societatii Civile.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Aparatul care trebuie scos din priză în timpul furtunii. Riscurile la care ne supunem dacă nu-l deconectăm
Aparatul care trebuie scos din priză în timpul furtunii. Riscurile la care ne supunem dacă nu-l deconectăm
Căsătoriile și divorțurile devin mai scumpe din 2025. Taxele se dublează
Căsătoriile și divorțurile devin mai scumpe din 2025. Taxele se dublează
Program Kaufland, Lidl, Carrefour și al altor supermarketuri de sărbători. Sunt deschise până târziu în Ajunul Crăciunului
Program Kaufland, Lidl, Carrefour și al altor supermarketuri de sărbători. Sunt deschise până târziu ...
Ce se întâmplă dacă pui 500 ml de oțet în mașina de spălat. Trucul ieftin pe care îl știu puține gospodine
Ce se întâmplă dacă pui 500 ml de oțet în mașina de spălat. Trucul ieftin pe care îl știu puține ...
Motivul pentru care felicitarea de Crăciun postată de Prinţul William şi Kate Middleton a fost ștearsă la scurt timp de la publicare. Dezvăluirile fotografului Familiei Regale
Motivul pentru care felicitarea de Crăciun postată de Prinţul William şi Kate Middleton a fost ștearsă ...
Cât costă un cozonac Dubai făcut de Gabriela Cristea. Cu cât vinde prezentatoarea TV produsele de patiserie de Crăciun
Cât costă un cozonac Dubai făcut de Gabriela Cristea. Cu cât vinde prezentatoarea TV produsele de ...
Doliu în lumea muzicii! Trupa Proconsul trece prin momente grele. „Vălică al nostru a plecat și el, prea devreme”
Doliu în lumea muzicii! Trupa Proconsul trece prin momente grele. „Vălică al nostru a plecat ...
Cum l-a poreclit presa din Italia pe Dan Șucu după ce a devenit acționar majoritar la Genoa
Cum l-a poreclit presa din Italia pe Dan Șucu după ce a devenit acționar majoritar la Genoa
Ce are de gând să facă Aura Șova cu cei 100.000 de euro câștigați la Vocea României. Nimeni nu se aștepta la un asemenea răspuns
Ce are de gând să facă Aura Șova cu cei 100.000 de euro câștigați la Vocea României. Nimeni nu ...
Ce mașină va putea trece prima prin intersecție? Testul care dă dureri de cap multor soferi
Ce mașină va putea trece prima prin intersecție? Testul care dă dureri de cap multor soferi
Banca din România care dispare din februarie. Ce se întâmplă cu banii clienților din conturi
Banca din România care dispare din februarie. Ce se întâmplă cu banii clienților din conturi
De ce să nu ridici niciodată o bancnotă găsită pe parbriz. Noua metodă folosită de hoţi
De ce să nu ridici niciodată o bancnotă găsită pe parbriz. Noua metodă folosită de hoţi
Ce reprezintă zgomotele produse de centrala termică. Cea mai frecventă problemă tehnică ce apare la centrale
Ce reprezintă zgomotele produse de centrala termică. Cea mai frecventă problemă tehnică ce apare ...